Zanim powierzysz sprzęt serwisowi
Wiele usterek wskazywanych przez użytkowników jako sprzętowe wcale takimi nie jest a wadliwe działanie sprzętu wynika jedynie z winy oprogramowania – przed dostarczeniem sprzętu do serwisu gwarancyjnego warto upewnić się czy po poprawnej instalacji i/lub konfiguracji oprogramowania problem przestaje występować. zobacz szczegóły
Procedura reklamacyjna
Procedura reklamacyjna została wprowadzona w celu przyspieszenia realizacji zleceń serwisowych realizowanych wysyłkowo, pozwala ona w łatwy sposób zgłaszać usterki gwarancyjne sprzętu, sprawdzać stan realizacji napraw oraz śledzić historię zleceń serwisowych. zobacz szczegóły lub dodaj zgłoszenie
Serwisy zewnętrzne
Wiele produktów dystrybuowanych przez Esc.pl posiada zewnętrzną gwarancję producenta. Tego typu gwarancja pozwala w łatwy sposób dokonywać napraw uszkodzonego sprzętu niezależnie od miejsca zamieszkania. Zazwyczaj wymaga się od użytkownika jedynie zgłoszenia usterki i wskazania adresu spod jakiego sprzęt zostanie odebrany. Większość producentów posiada serwis w systemie door-to-door (od drzwi do drzwi), w tym systemie klient nie ponosi kosztów transportu uszkodzonego towaru. zobacz szczegóły