Przesyłki z zamówionym towarem
oraz przesyłki serwisowe są przygotowane w taki sposób aby do minimum ograniczyć
możliwość powstania szkody spedycyjnej. Odbierając towar należy zwrócić szczególną uwagę na stan opakowania. Przesyłki pakowane są w czarną folię streth lub w koperty spedytorów każdorazowo zabezpieczone białą taśmą z nadrukiem:
NALEŻY BEZWZGLĘDNIE SPRAWDZIĆ STAN I ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI W OBECNOŚCI KURIERA. W SYTUACJI STWIERDZENIA NIEZGODNOŚCI LUB JAKICHKOLWIEK USZKODZEŃ ZAWARTOŚCI NALEŻY BEZWZGLĘDNIE W OBECNOŚCI KURIERA SPORZĄDZIĆ PROTOKÓŁ SZKODY ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM STANU OPAKOWANIA I ZABEZPIECZEŃ, STANU ZAWARTOŚCI ORAZ KOMPLETNOŚCI ZAMÓWIENIA. PODSTAWĄ UWZGLĘDNIENIA SZKODY SPEDYCYJNEJ JEST POPRAWNIE WYPEŁNIONY PROTOKÓŁ SZKODY SPORZĄDZONY W CHWILI ODBIORU TOWARU W OBECNOŚCI KURIERA.
W przypadku zaistnienia reklamacji spedycyjnej wymagany jest kontakt z Esc.pl w celu podjęcia dalszych działań.
Przesyłki krajowe dostarczane są zgodnie z regulaminem przewoźnika GLS, DPD lub DHL.